یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

چرا برخي سايت‌ها باز نمي‌شوند؟

وب سايت

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸:۰۰


مدير کل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات درباره اينکه برخي کاربران از باز نشدن برخي سايت‌ها شاکي هستند گفت: اين موضوع مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد که بايد مورد بررسي قرار بگيرد و نمي‌توان گفت سرعت اينترنت دليل اصلي اين موضوع است.

عليرضا اصغريان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار کرد: سرعت اينترنت و دسترسي به آن موضوعي است که بايد با ابزارهاي سنجش سرعت آن را مشخص و تعيين کرد.

وي با تاکيد بر اينکه مشکل کاربران در زمينه باز نشدن برخي سايت‌ها را نمي‌توان دليلي بر کندي سرعت اينترنت دانست، ابراز کرد: تمامي ابزارهاي سنجش سرعت اينترنت وجود دارد و به راحتي و سهولت مي‌توان مشخص کرد که کاربر با چه سرعتي به اينترنت دسترسي دارد.

اصغريان در بخشي از سخنان خود تاکيد کرد: اپراتورها بايد خسارت مندرج در SLA يا توافقنامه سطح خدمات را به مشتريان خود بپردازند و خسارت را از اپراتور بالادستي خود مطالبه کنند.

مدير کل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات رگولاتوري ادامه داد: هيچ اپراتوري مجاز نيست به بهانه بروز اشکال و يا اخذ نکردن خسارت از اپراتور بالادستي خود، از پرداخت خسارت به مشتريانش خودداري کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو